COVID

A járvánnyal kapcsolatos információk

Kell-e oltási igazolás?

Igen, a hatályos jogszabály szerint a SZABADIDŐS utazáshoz oltási kártya vagy applikációs igazolás szükséges.

Az ÜZLETI utazók esetében nem szükséges az igazolás, az üzleti célú utazást egy nyilatkozattal kell igazolni, amit a recepcióban megkap.

Minden részlet a COVID szabályokról itt elérhető…

Kell-e PCR teszt?

Nem kell. Az oltási igazolás szükséges a szabadidős utazóknak, az üzleti utazóknak nyilatokzatot kell tenniük.

Orvosi igzaolással bejöhetek-e?

Nem. A hatályos jogszabály szerint a SZABADIDŐS utazáshoz oltási kártya vagy applikációs igazolás szükséges.

Az ÜZLETI utazók esetében nem szükséges az igazolás, az üzleti célú utazást egy nyilatkozattal kell igazolni, amit a recepcióban megkap.

Minden részlet a COVID szabályokról itt elérhető…

Mi van, ha megtiltják az utazásokat?

A foglalásoknál kiválaszthatod, hogy milyen módon foglalsz: lemondható, átrakható, nem átrakható előre fizetett lehetőségek közül tudod kiválasztani a számodra legjobbat. 

A COVID nagyon sok új helyzetet teremtett, általános szabályunk, hogy minden vendégünk elégedett legyen. Ezért a speciális helyzeteket így igyekszünk kezelni.

Dinamikus árazás

Az árakkal kapcsolatos információk

Mit jelent, hogy "dinamikus" az árazás?

Az árainkat a szálloda foglaltsága határozza meg. Így ha időben foglalod a szállásodat, akkor alacsonyabb áron tudsz hozzájutni, mintha csak néhány nappal az érkezésed előtt foglalnál.

Illetve a hétköznapokon alacsonyabb áron kalkuláljuk egy foglaláson belül is a szoba árát

Így tudjuk gartantálni azt, hogy nálunk tudod közvetlenül a legjobb áron lefoglalni a szállásodat.

Az ajánlatkérés és a foglalás között mi a különbség?

Amikor ajánlatot kérsz, akkor emailben elküldjük azt a linket, amely az általad meghatározott adatokat tartalmazza, és bármikor rákattinthatsz és láthatod az érvényes árakat. 

A foglalásnál pedig azonnal befoglalod a szállásodat, és már csak csomagolnod kell 🙂 

Az időpontmódosítás költséggel jár?

Mi nem számítunk fel kezelési költséget, ha módosítható időponttal foglaltál, azonban egy későbbi vagy korábbi időpontban eltérhetnek a szobaáraink, így a módosítással lehet, hogy emelkedik vagy csökken a fizetendő díj.

Szobák

Szállodai tartózkodással kapcsolatos információk

Mit tartalmaz a szállodai szoba ár?

A szállodai szobaár tartalmazza a lefoglalt ellátást: reggelit vagy félpanziót: gazdag büféreggeli és büfévacsora szállodánk éttermében, SPA részleg: uszoda, szaunák, jakuzzik, élménymedence, gőzkabin , nyáron:csúzdás gyermekpancsoló,strand strandnyugágy, vizicsúszda , szabadéri sportpályák ( kivétel: tenisz és minigolf ) használatát, animációs programokon való részvételt, internet használatot, és az általános forgalmi adót.

Félpanziós foglalás esetén a vacsorát lehet ebédre cserélni?

Sajnos a félpanziós vacsora ebédre történő cseréjére nincsen mód.

Minden szobatípus klímás?

Nem minden szobatípusunk klimatizált, vannak klímamentes szobáink, ezért kérjük, mindig figyelmesen olvasd el a szállástípus részletes leírását!

Van-e családi szoba?

Van családi szobánk, de ezenkívül is kínálunk több kényelmes szállás lehetőséget családi elhelyezésre, amelyet szobatípusaink leírásainál találhat meg.

Mikortól lehet elfoglalni a szobát, ill. utazás napján meddig kell elhagyni a szobát?
  • A szállodai szobákat 16 órától foglalhatják el kedves Vendégeink.
  • Elutazás napján a szobákat 10 óráig kérjük elhagyni.
  • A területet: strand, wellness részleg stb., érkezéskor már délelőttől, utazáskor pedig délután 18:00 óráig használhatják vendégeink
Milyen internet elérhetőség van a szállodában?

Ingyenes WIFI hozzáférés áll rendelkezésre a területen (szobákban, bungalókban).

A wellness használatához biztosítanak-e köntöst és szauna törölközőt?

Fürdőköpeny a szálloda recepcióján igénylehető kaució ellenében (5000.- Ft / db), szaunázáshoz szauna törölköző a szobában bekészítve várja kedves Vendégeinket.

SZÉP kártyával tudok-e fizetni?

Igen. MKB, OTP, K&H SZÉP kártyával előleg és a végösszeg is fizethető nálunk a törvényi előírások értelmében. Idegenforgalmi adó a kártyával nem fizethető. SZÉP kártyás fizetés módjáról bővebb információ oldalunkon található.

Hozhatom-e a háziállatomat?

A hotelben, „kisállatbarát – Superior szobáinkban” ( kizárólag ebbe a szobatípusba, előzetes foglalást követően, szabad kapacitás függvényében ) és faházaink esetén minden típusba várjuk sok szeretettel a kis kedvenceket. Az étterembe és a strandra háziállat nem vihető.

Faházak

Faházakkal kapcsolatos információk

Mit tartalmaz a faház ára?
  • A bungaló ára tartalmazza a szállást önellátással illetve a megrendelt ellátással ( reggeli, vagy félpanzió ), egyszeri végtakarítást,
  • SPA részleg: uszoda, szaunák, jakuzzik, élménymedence, gőzkabin , nyáron: csúzdás gyermekpancsoló,strand strandnyugágy, vizicsúszda , szabadéri sportpályák ( kivétel: tenisz és minigolf ) használatát
  • animációs programokon való részvételt, szállodahallban internet használatot, és az általános forgalmi adót
Kell-e ágyneműt, törölközőt vinnem?

Nem, ágyneműt és törölközőt biztosítunk, a strandra azonban kérjük hozzanak magukkal strandtörölközőket. Térítés ellenében extra textíl csere kérhető.

Milyen a konyha felszereltsége?

A konyhában az alábbi eszközök biztosítottak: kávéfőző ( filteres ), mikrohullámú sütő, kenyérpirító, elektromos főzőlap (2), hűtőszekrény, étkészlet, evőeszközök, poharak, valamint mivel napi takarítás nincsen , a takarításhoz szükséges eszközök (vegyszer nélkül) is megtalálhatóak. Ami szükséges lehet az itt tartózkodás alatt:, mosogatószivacs, mosogatószer, kézmosó. Térítés ellenében takarítás kérhető.

Lehet-e ellátást kérni a bungalóhoz?

Bármikor igénylehető ennél a szállástípusnál is a reggeli és vagy akár a félpanziós ellátás is. Megrendelhető előre, de helyszínen érkezéskor, vagy akár napi szinten, étkezések előtt is kérhető a szálloda recepcióján.